Blog

Rosnące zapotrzebowanie na treści audio. Jak je wykorzystać w swoim biznesie?

Twój konsument chce Cię posłuchać. Zaskocz go i stwórz treści audio, które sprzedają!

czytaj więcej

5 nowych zmian w nawykach żywieniowych Polaków. Sprawdź, czy za nimi nadążasz!

Z jednej strony więcej czasu na gotowanie, z drugiej – rozregulowany rytm dnia. Jak pandemia zmienia nawyki żywieniowe?

czytaj więcej

Jak szybko zwiększyć sprzedaż online w branży farmaceutycznej?

Branża farmaceutyczna ma swoje 5 minut i powinna wykorzystać ją… na sprzedaż online.

 

czytaj więcej

Jak szybko wdrożyć sprzedaż w firmie na Facebooku? Poradnik

Twoja sprzedaż spada? Przenieś ją… na Facebooka!

 

czytaj więcej

Co zamiast spotu? 5 alternatyw dla tradycyjnego ATL w dobie koronawirusa

Kiedy z powodu koronawirusa produkcja tradycyjnego spotu nie wchodzi w grę, postaw na równie atrakcyjne aleternatywy.

 

czytaj więcej

Reklama w czasach zarazy. Jak możesz pomóc swoim klientom i… Twojej marce?

Najlepsze, co możesz zrobić w związku z koronawirusem, to pokazać Twoim klientom, że ich wspierasz.

 

czytaj więcej

FMCG: 5 sygnałów, że czas na rebranding

Działasz w branży FMCG i spada Ci sprzedaż? Sprawdź, czy już czas na rebranding!

 

czytaj więcej

Współczesna kobieta okiem influencerek (i nie tylko!)

Kim jest współczesna kobieta? Spróbowaliśmy odpowiedzieć na to pytanie – z pomocą influencerek.

 

czytaj więcej

Całkowicie biodegradowalne opakowania – need have dla branży spożywczej i beauty

Obecnie Twój Klient oczekuje opakowań… w 100% biodegradowalnych.

 

czytaj więcej

Tinder – 5 świetnych kampanii o miłości… do jedzenia

Marki spożywcze odkrywają potencjał reklamowy… Tindera.

 

czytaj więcej

Kosmetyki dla… niepełnosprawnych, czyli o niszy odbiorców dla rynku beauty

Piękno nie zna ograniczeń. Wiedzą o tym niepełnosprawni i marki beauty.

czytaj więcej

5 trendów, które będą kształtować rynek fashion w 2020 roku

Z jednej strony nacisk na technologizację odzieży, z drugiej – powrót do dawnych rozwiązań, w tym wypożyczalni ubrań. Jaki będzie 2020 rok w branży fashion?

czytaj więcej