RAPORT: Siła kobiet
KATEGORIA: Trendy beauty
Jest głośno. O kobietach, o ich prawach, o wolności do bycia sobą. Politycy, aktywiści, ale i marki mają dużo do powiedzenia w tej sprawie i chętnie wykorzystują „gorący” temat w swoim interesie. Jak to jest z tą „siłą kobiet”, czy my, ludzie reklamy umiemy umiejętnie przekładać ten motyw na komunikację marek, którymi się opiekujemy? I czy czasem, tak zwyczajnie po ludzku, wypada nam to robić?
W tym wydaniu TrendAir pokażemy przykłady kilka marek, które potrafią umiejętnie czerpać z tematu emancypacji bez koloryzowania, przebierania i łączenia na siłę pięknej idei ze sprzedażową otoczką. Nie chodzi przecież o to, by „siła kobiet” była pojmowana jako chwilowa sensacja, ale ugruntowana wizja, która zbuduje świadomość nowych pokoleń.
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- które marki prowadzą wzorową komunikację w oparciu o ideę „Siły kobiet”,
- jak krok po kroku budować taką komunikację i w którym momencie ją uruchomić,