RAPORT: Redefinicja luksusu

KATEGORIA: Trendy beauty

Zmieniają się czasy, zmienia się  społeczeństwo, nic więc dziwnego, że przekształceniom ulegają  również dotychczasowe wartości.  Transformacja w sferze społecznej i kulturowej nie mogła ominąć również  pojęcia luksusu. Dziś jego wyznacznikiem nie jest blichtr i przepych, lecz jakość i dostarczanie wartości dodanej w postaci  zaangażowania marek w problemy społeczne czy zapewnianie dodatkowych wrażeń. Doświadczanie i odkrywanie nowego to główne potrzeby konsumentów młodego pokolenia.

Zobacz:

  • Jakie wyzwania stoją przed markami luksusowymi w kontekście budowania relacji z tzw. pokoleniem Y i Z.
  • W jaki sposób i gdzie marki „rdzennie” luksusowe walczą o uwagę odbiorców.
  • Jak Instagram wpływa na tradycyjną sprzedaż.
  • Na czym polega fenomen Second Hand Luxury.
  • Czym jest filozofia Ponad i Poza i jakie marki działają według jej zasad.

Spodobała Ci się wersja demo naszego raportu?
Jeżeli interesuje Cię pełna wersja raportu lub któryś z przedstawionych trendów jest dla Ciebie szczególnie interesujący, skontaktuj się z nami.

Zobacz następny trend RAPORT: Do It Now – Fast Make-Up