RAPORT: Mother & baby

KATEGORIA: Trendy beauty

Uśmiechnięta kobieta dumnie pcha wózek z kilkumiesięcznym bobasem. Zamiast zmęczenia czy pociążowego brzuszka widzimy starannie dobrane ubrania, nowoczesny wózek i subtelny makijaż. Scena z reklamy? Jeżeli tak, to z reklamy nieskutecznej, zniechęcającej kobiety do zakupów, a dodatkowo wpędzającej je w kompleksy. Czas na nowy model komunikacji, którego siła polega na zdejmowaniu presji z młodych mam i dodawaniu im otuchy.

Nasz raport pomoże Ci:

  • znaleźć świeży pomysł na komunikację z młodymi mamami;
  • mówić o swoich produktach (w tym żywności dla dzieci, środkach higienicznych) tak, aby konsumentki poczuły, że Twoja marka jest dla nich;
  • oprzeć swoje działania sprzedażowe na solidnych podstawach (insighty konsumenckie, case study, analizy jakościowe) .

 

POBIERZ RAPORT 

 

Zobacz następny trend RAPORT: Męskość na rozstaju