RAPORT: Męskość na rozstaju
KATEGORIA: Trendy beauty
Kiedy spojrzymy wstecz na obraz mężczyzny w oczach marketera jeszcze 3, 5 lub 10 lat temu pojawiają się konkretne skojarzenia: macho, samiec alfa, władca i decydent. No cóż, realia się zmieniają. Za nami rok 2018, który ruch #MeToo przeniósł z ulicy na rządowe biurka. Wraz z tym rozpoczął nowy wymiar debaty – w jakim kierunku zmierza męskość i czy wszystko, co się dzieje to wyraz swoistego „kryzysu męskości”? Zepsuty, niepełny, traktowany do tej pory po macoszemu temat mężczyzny w reklamie wchodzi w 2019 roku w fazę oczyszczenia i reorganizacji. Gdzie doprowadzi marki i ich komunikację? Wybrane tendencje prezentujemy w naszym raporcie TRENDair „Męskość na rozstaju”.
Jeżeli chcesz poznać:
- Ideę Shaving Clubs nawiązującej do golenia rozumianego jako codzienny rytuał,
- Czym charakteryzuje się ruch body positive ukierunkowany na mężczyzn,
- Jak tworzyć branding i komunikację marki care&beauty w zgodzie z aktualnymi potrzebami mężczyzn,
TRENDair „Męskość na rozstaju” jest właśnie dla Ciebie.