Cloud Eye Makeup

KATEGORIA: Trendy beauty

Rok 2018 szczególnie obfituje w trendy typu fast fad fashion w social media. Rok ten pełen jest szalonych trendów związanych z brwiami, paznokciami i makijażem, które stają się viralem w social media w ciągu kilku godzin. Ogrodowe czy ociekające brwi, sztuczne piegi, to tylko kilka z najpopularniejszych tego roku. Najbardziej aktualnym jest Cloud Eye Makeup, który przejął Instagramowe feedy oraz kanały na YT beauty influencerów.

CLOUD EYE MAKEUP PRZEJMUJE
INSTAGRAMA I YOUTUBE

Najbardziej tradycyjną wersją Cloud Eye Make up jest połączenie koloru
niebieskiego i białego, w którym obwód chmury umieszczony jest na zmarszczce
oka. Pamiętaj, aby odnieść sukces należy działać szybko i tworzyć interpretację
danego trendu. Najważniejsze jest, aby uwolnić swoją kreatywność i zainspirować
się, nie kopiując bezmyślnie danego trendu.

@NikkieTutorials to prekursorka trendu Cloud Eye Makeup oraz wielu innych rozwiązań, które szybko stają się viralem.

Magiczny Cloud Eye Makeup zawładnął światem beauty w zwariowanym tempie,
szczególnie w social media. Czym jest „makijaż chmurkowy”? To artystyczny makijaż,
który polega na malowaniu na powiece (i nie tylko) głównie chmur oraz motywów
związanych z astrologią w przeróżnych konfiguracjach kolorystycznych. Prekursorką tego trendu jest NikkieTutorias, która opublikowała zdjęcie z tym makijażem i zebrała 670 tys. Instagramowych serduszek.
Jak zrobili to inni po @nikkietutorials?

Wniosek:

Zobacz, jak zrobili to inni!
Uwolnij swoją kreatywność
i zainspiruj się, nie kopiując danego trendu i dodaj nową wartość innym.

WARTO ŚLEDZIĆ NA INSTAGRAMIE

Porady dla marki

Nie czekaj na realizację takiego makijażu (trendu), musisz działać real-time marketingowo! Opublikowanie materiału kilka miesięcy później odniesie wynik odwrotny do zamierzonego!

2. Zrób zdjęcie makijażu, które opublikujesz na Facebooku oraz Instagramie. W przypadku Instagrama nie zapominaj o kluczowych hasztagach, którymi posługują się beauty influencerzy. Skorzystaj z narzędzia kokohash.com – pomoże Ci dobrać najlepsze hasztagi.

3. Nagraj video z Cloud Eye Makeup z pełną wersją na YouTube oraz o maksymalnej długości 60 sekund. Wersję na Instagrama ze względu na ograniczenia. Pamiętaj, ZAINSPIRUJ SIĘ!

4. Pamiętaj, aby odpowiednio opisać film na YT pod kątem pozycjonowania w tym kanale używając słów kluczowych związanych z branżą beauty oraz powiązanych z tematyką.

Zobacz następny trend RAPORT: Autentyczne piękno