RAPORT: Balkonocentryzm

KATEGORIA: Trendy konsumenckie

Miliony polskich mieszkaniowych balkonów. Jeszcze miesiąc temu miejsca na tzw. „dymek” i wywieszenie prania, dziś, w dobie koronawirusa ostatni bastion łączący Twoich klientów ze światem zewnętrznym.

Właśnie tak, balkon to jedyny „zewnętrzny” element niezależności, miejsce, gdzie możemy obserwować świat tak, jak dawniej, ale bez strachu o zdrowie swoje i bliskich.

Balkon to teraz tak naprawdę (szczególnie w mieście) i szczególnie na wiosnę, miejsce w którym dbamy o nasze dobre samopoczucie, dzielimy się ze światem swoim życiem, spełniamy swoje pasje. Jednym słowem, balkon to dla konsumentów miejscówka, w której warto bywać.

Z naszego raportu dowiesz się, jak wykorzystać balkonocentryzm w aktualnej komunikacji swojej marki:

  1. Poznasz 4 potrzeby konsumenckie, na które możesz odpowiedzieć komunikując się poprzez motyw balkonu.
  2. Dowiesz się, jak twoja marka może skorzystać z balkoningu w komunikacji ze swoimi odbiorcami.

 

POBIERZ RAPORT 

 

Zobacz następny trend RAPORT: Mother & baby