Strategia komunikacji KOKOworld

EMOCJE DOBRZE WYGLĄDAĆ CZY BYĆ FAIR?

Jak powiedzieć bez słów o tym, co dla Ciebie ważne? Ubraniem! Poprzez modę pokażesz zarówno swój styl, jak i światopogląd. I zrobisz to bez kompromisów. Pozbądź się wątpliwości: kto, za ile i z czego uszył Twoje ubranie. Bo istnieją marki, które zdejmują z Ciebie ciężar myślenia o warunkach produkcji i dystrybucji ubrań.

ZADANIE: Rozwiać wątpliwości

Skończyć z dylematem: indywidualny styl vs odpowiedzialne działanie. Pokazać światu to, co najlepsze w etycznej modzie. Zbudować wizerunek marki jako eksperta, a z czasem – lidera w obszarze mody odpowiedzialnej.

Zdjęcie z kampanii kolekcji CitiZEN przygotowanej przez MDI dla KOKOworld.

Grafika z motto marki: Dress up. dress right.

DZIAŁANIA

I EFEKTY:

 

STRATEGIA MARKI

SOCIAL MEDIA

KAMPANIA DISPLAY

STRATEGIA KOMUNIKACJI:

Dotarliśmy do DNA marki i na tej podstawie stworzyliśmy komunikacyjną mapę. To dzięki niej obecne i przyszłe KOKOszki mogą trafić do brandu, który podziela ich wrażliwość i pasję do mody.

Grafika - zrównoważona moda.

Grafika - materiały od rzemieślników.

Grafika promująca outlet KOKOworld.

Przykład relacji dla kolekcji CitiZEN.

Przykład postu Instagram.

INSTAGRAM I FACEBOOK

Stworzyliśmy miejsca, które łączą odbiorców w myśl zasady: Dress up, dress right.

KAMPANIA DIGITAL dla kolekcji jesień-zima 2019

Promowaliśmy 3 podkolekcje: Orient Expression, #DENIMolution, KOKOkids oraz projekty z wyprzedaży. Ciekawe kreacje połączone ze starannym planowaniem kampanii dały efekt w postaci 6-krotnie wyższego niż zakładany wzrostu sprzedaży.

Baner dla kolekcji Deminolution.

Baner dla kolekcji KOKOkids.

Baner dla kolekcji Orient Expression.

CO JESZCZE OSIĄGNELIŚMY*?

Użytkownicy: 100%

Kliki: 212%

Konwersje: 172%

Przychody: 600%

Średni ROAS na kampanii: 800%

 

*Wyniki w porównaniu z założonymi wskaźnikami

Materiały do kampanii dla KOKOworld przygotowanej przez agencję MDI.