Jak powiedzieć bez słów o tym, co dla Ciebie ważne? Ubraniem! Poprzez modę pokażesz zarówno swój styl, jak i światopogląd. I zrobisz to bez kompromisów. Pozbądź się wątpliwości: kto, za ile i z czego uszył Twoje ubranie. Bo istnieją marki, które zdejmują z Ciebie ciężar myślenia o warunkach produkcji i dystrybucji ubrań.
ZADANIE: Rozwiać wątpliwości
Skończyć z dylematem: indywidualny styl vs odpowiedzialne działanie. Pokazać światu to, co najlepsze w etycznej modzie. Zbudować wizerunek marki jako eksperta, a z czasem – lidera w obszarze mody odpowiedzialnej.
DZIAŁANIA
I EFEKTY:
STRATEGIA MARKI
SOCIAL MEDIA
KAMPANIA DISPLAY
STRATEGIA KOMUNIKACJI:
Dotarliśmy do DNA marki i na tej podstawie stworzyliśmy komunikacyjną mapę. To dzięki niej obecne i przyszłe KOKOszki mogą trafić do brandu, który podziela ich wrażliwość i pasję do mody.
INSTAGRAM I FACEBOOK
Stworzyliśmy miejsca, które łączą odbiorców w myśl zasady: Dress up, dress right.
KAMPANIA DIGITAL dla kolekcji jesień-zima 2019
Promowaliśmy 3 podkolekcje: Orient Expression, #DENIMolution, KOKOkids oraz projekty z wyprzedaży. Ciekawe kreacje połączone ze starannym planowaniem kampanii dały efekt w postaci 6-krotnie wyższego niż zakładany wzrostu sprzedaży.
CO JESZCZE OSIĄGNELIŚMY*?
Użytkownicy: 100%
Kliki: 212%
Konwersje: 172%
Przychody: 600%
Średni ROAS na kampanii: 800%
*Wyniki w porównaniu z założonymi wskaźnikami