Pastylki do ssania na gardło, syrop na kaszel, spray na katar. Co czujesz i widzisz, gdy czytasz te słowa? Drapanie w gardle, plik chusteczek do nosa? A gdyby zamienić te skojarzenia na praktyczne wskazówki, ubrane w barwne i ciekawe kreacje?
ZADANIE:
Mówić o lekach i suplementach bez medycznego żargonu. Dostarczać odbiorcom porady oraz rozwiązania (nie tylko w postaci produktów) i w ten sposób budować wiarygodność marki.
DZIAŁANIA I EFEKTY
Facebook i Instagram. ,,Wiemy, co zdrowe” i mówimy o tym na facebookowym fanpage’u. Natomiast na instagramowym profilu ,,ISLA Polska” zachwycamy islandzkimi kadrami (nawiązując do porostu islandzkiego jako wyróżnika składu pastylek ISLA).
Artykuły sponsorowane. Publikujemy na ogólnopolskich portalach, aby edukować i informować jak największą liczbę zainteresowanych.
Kampania display. Jak skutecznie trafić do odbiorcy? Wystarczy stworzyć kreację dostosowaną do bliskich mu okoliczności – aktualnej pogody czy poziomu zanieczyszczenia powietrza w jego miejscowości.
Dlaczego powinieneś wybrać pastylki ISLA? Bo przyniosą Ci ulgę, kiedy mróz szczypie nie tylko w uszy, ale też w gardło.
Kiedy przyda Ci się spray Nisita? Gdy zła jakość powietrza sprawi, że będziesz musiał walczyć z zatkanym nosem.
Efekty kampanii display 2019
(wybrane produkty z portfolio)
Wyświetlenia: 18 462 585
(cel: 18 166 000)
Zasięg: 2 681 734 UU
(cel: 1 628 000)
Kliknięcia: 56 955
CTR: 0,31%
Wyświetlenia: 11 678 150
Kliknięcia: 41 726
(cel: 39 300)
CTR: 0,36%
Zasięg: 2 124 556 UU
Wyświetlenia: 4 316 405
Kliknięcia: 19 217
(cel: 16 960)
CTR: 0,45%
Zasięg: 1 215 992 UU