Jeśli jest żywioł, który może połączyć dzikość i spokój, to jest to woda. Kiedy produkt czerpie z nieprzewidywalności i siły natury, a marka dopiero wchodzi na rynek, pojawia się wyzwanie w postaci ,,okiełznania” potencjału komunikacyjnego brandu. Pierwotne, roztoczańskie źródła i otaczająca je przyroda to wyróżnik, wokół którego można zbudować całościową strategię komunikacji marki.
ZADANIE: Ujarzmić ,,dziką”markę
Pokazać to, co decyduje o niezwykłości wody Rodowita (naturalna ochrona geologiczna, trudno dostępne źródła). Zamienić krajobrazowe i przyrodnicze atuty w reason to buy.
Efekt? Wyodrębnienie 4 głównych kierunków komunikacji.
STRATEGIA KOMUNIKACJI
Oparliśmy strategię komunikacji o trzy trendy-filary:
- reGENERACJĘ, czyli potrzebę powrotu do tego, co pierwotne;
- reDEFINICJĘ pojęcia ,,marki premium” i ,,luksusu”;
- reEDUKACJĘ, czyli edukację prowadzoną przez samych konsumentów.
SOCIAL MEDIA
Strategię przekładamy na działania w social mediach. Facebook jest miejscem, gdzie z jednej strony dostarczamy wiedzę, z drugiej – dbamy o dialogowość i zaangażowanie.
Na Instagramie natomiast snujemy wizualną opowieść o marce.
EFEKTY:
Zaspokajamy wilcze apetyty na wyraziste treści i przynależność do dzikiej społeczności. A w kolejnym kroku… gasimy pragnienie – oczywiście z wodą Rodowita.