Pieczenie, ból w dole brzucha, a zamiast zwykłej wizyty w toalecie – wyścig z czasem. Są problemy, o których Twoje konsumentki nie chcą mówić. Jednym z nich jest bakteryjne zapalenie pęcherza. Jak pokazać kobietom, że istnieje rozwiązanie ich problemu, a jednocześnie zrobić to bez skrępowania i ucieczki w medyczny żargon? Wystarczy starannie przemyślana komunikacja produktowa.
ZADANIE:
Szacuje się, że co druga kobieta choć raz w życiu miała lub będzie miała problemy z pęcherzem. Dlatego tak ważne jest, aby dotrzeć do konsumentek w różnym wieku, a przy tym proponować im produkt dostosowany do ich potrzeb i poziomu nasilenia dolegliwości. Podjęliśmy się tego zadania we współpracy z marką neoFuragina. Odświeżyliśmy stronę www dedykowaną dwóm produktom: neoFuraginie i neoFuraginie MAX.
DWA INNE, ALE RÓWNORZĘDNE PRODUKTY
Łagodna infekcja czy uciążliwe dolegliwości? Daliśmy konsumentkom możliwość wyboru środka odpowiadającego ich potrzebom. Wyodrębniliśmy kompetencje dwóch produktów i przedstawiliśmy je w przejrzysty sposób.
FUNKCJONALNOŚĆ I NAWIGACJA
Strona typu one-page nie sprzyja ani wyszukiwaniu informacji, ani czytelnej prezentacji produktu. Zamieniliśmy ją na witrynę z prostą, intuicyjną architekturą.
WARTOŚĆ MERYTORYCZNA
Odpowiedzialna marka nie pozostawia konsumenta samego z problemem – nawet po zakupie. Dopracowaliśmy bazę wiedzy, aby odpowiedzieć na najczęstsze pytania kobiet dotyczące leczenia i profilaktyki zapalenia pęcherza.
GRAFIKA
Koncepcja i projekt usprawnień to tylko szkielet. Wypełniliśmy go spójną, wspierającą przekaz grafiką.