Dwa produkty o różnym przeznaczeniu i dwie grupy docelowe – profesjonaliści oraz rodzice. Zobacz, jak w kampanii dla Tevy pokazaliśmy, że można łatwo mówić o czasami trudnym temacie.
ZADANIE
Pielęgnacja wrażliwej skóry noworodka wymaga szczególnej troski. Gdy pojawiają się odparzenia sięgamy po inne środki niż podczas codziennej kosmetyki. Naszym głównym celem było stworzenie komunikacji wizualnej, która rozróżni kompetencje dwóch flagowych produktów: Sudocrem care&protect, przeznaczonego do codziennej pielęgnacji, oraz Sudocrem w słoiczku o działaniu specjalistycznym.
IDEA
Postawiliśmy na prosty, symboliczny przekaz. Bez zbędnego medycznego żargonu wskazujemy mamom, że wystarczą tylko dwa produkty, które w pełni zatroszczą się o dobrą formę skóry maluszka. Tak powstał koncept „Na pogodę i niepogodę pod pieluszką”, który rozwiązuje jeden z kluczowych problemów komunikacyjnych, z jakim borykała się do tej pory marka. Odróżniliśmy od siebie dwa preparaty, jasno wskazując na ich kompetencje.
Efekty
Komunikacja, która trafia zarówno do mam i ojców, jak i specjalistów. Nasza kampania pomaga w edukowaniu rodziców, o tym jak pielęgnować skórę dzieci na co dzień i wtedy, gdy pojawią się problemy.