Sudocrem: na pogodę i niepogodę pod pieluszką

EMOCJE Troskliwa pielęgnacja

Poglądowa grafika dla marki Sudocrem.

 

 

Dwa produkty o różnym przeznaczeniu i dwie grupy docelowe – profesjonaliści oraz rodzice. Zobacz, jak w kampanii dla Tevy pokazaliśmy, że można łatwo mówić o czasami trudnym temacie.

 

Zestawienie produktów Sudocrem na infografice.

 

ZADANIE

Pielęgnacja wrażliwej skóry noworodka wymaga szczególnej troski. Gdy pojawiają się odparzenia sięgamy po inne środki niż podczas codziennej kosmetyki. Naszym głównym celem było stworzenie komunikacji wizualnej, która rozróżni kompetencje dwóch flagowych produktów: Sudocrem care&protect, przeznaczonego do codziennej pielęgnacji, oraz Sudocrem w słoiczku o działaniu specjalistycznym.

2 zastosowania Sudocremu - przykład grafiki.

IDEA

Postawiliśmy na prosty, symboliczny przekaz. Bez zbędnego medycznego żargonu wskazujemy mamom, że wystarczą tylko dwa produkty, które w pełni zatroszczą się o dobrą formę skóry maluszka. Tak powstał koncept „Na pogodę i niepogodę pod pieluszką”, który rozwiązuje jeden z kluczowych problemów komunikacyjnych, z jakim borykała się do tej pory marka. Odróżniliśmy od siebie dwa preparaty, jasno wskazując na ich kompetencje.

 

 

KOMUNIKACJA

 

 

KOMUNIKACJA

 

 

KOMUNIKACJA

 

 

Efekty

Komunikacja, która trafia zarówno do mam i ojców, jak i specjalistów. Nasza kampania pomaga w edukowaniu rodziców, o tym jak pielęgnować skórę dzieci na co dzień i wtedy, gdy pojawią się problemy.

Grafika z matką i dzieckiem.