Kampania internetowa

EMOCJE OTWARCI NA ZMIANĘ

Dotacje, rozwój, infrastruktura, badania i rozwój. To hasła, które mało Ci nie mówią, prawda? Jak to zmienić? Bardzo prosto. Wystarczy zamiast projektów pokazać ludzi i ich emocje.

ZADANIE

Obudzić świadomość, przekonać do działania

Czy wiesz, że Ty też korzystasz z Funduszy Europejskich? Przeprowadziliśmy kampanię po to, abyś miał tego świadomość. I przekonał się, że możesz zostać nie tylko odbiorcą, ale i liderem zmian.

OPOWIEŚĆ

Kto trafi do współczesnych odbiorców lepiej niż youtuber? W naszej kampanii o Funduszach Europejskich opowiadał Filip Nowobilski (Duży w Maluchu). W swoim maluchu rozmawiał z przedsiębiorcami, naukowcami i innymi inicjatorami zmian.

Nie mówiliśmy o efektach, tylko o ludziach. Zamieniliśmy statystyki i urzędniczy żargon na swobodne rozmowy z beneficjentami. Efekt? Angażujące materiały na blogu, w social mediach, mailingu czy na ogólnopolskich portalach.

Post Facebook

Post Instagram

Post Facebook

Post Instagram

Budziliśmy emocje, ale nie rezygnowaliśmy z konkretów. Kto i kiedy może zdobyć dotację? Jak ją efektywnie wykorzystać? Staraliśmy się, aby każdy, kto jest zainteresowany odpowiedziami na te pytania, otrzymał je.

Promowaliśmy pozyskiwanie środków unijnych poprzez:

Mailing

E-booki

Artykuły blogowe

Współpraca z onet.pl i wp.pl
Kampania display i artykuły natywne

Kampania dispay | Onet.pl

Kampania display | Wirtualna Polska

Kampania Adwords i GDN

Adwords: 10 000 wejść miesięcznie

GDN: 500 wejść miesięcznie

Angażująca kampania bez ustępstw merytorycznych.
9 miesięcy działań, które dały efekty powyżej zakładanych oczekiwań.

Zwiększenie liczby subskrybentów kanału YouTube.

Wydłużenie średniego czasu trwania sesji na stronie www.

Wzrost liczby followersów profilu na Instagramie.

Zwiększenie współczynnika zaangażowania (Facebook) tylko w pierwszym miesiącu kampanii.

Zwiększona ilość unikalnych użytkowników na każdy artykuł.