Japan Lift

EMOCJE LUKSUS I UNIKALNOŚĆ

PROJEKT OPAKOWAŃ

Kosmetyk z jadem węża – czy to bezpieczne i skuteczne? Oczywiście. Przekonywaliśmy o tym konsumentki Bielendy, przekonamy i Ciebie. W jaki sposób? Za pomocą przemyślanego projektu opakowań.

Jesteś dojrzałą, świadomą konsumentką. Pielęgnacja to dla Ciebie za mało. ,,Wklepywanie kremu” zamieniasz na rytuał, zamiast zapewnień o skuteczności działania czytasz szczegółowo listę składników. Szukasz luksusu, unikalności – i chcesz je otrzymać już na etapie wzięcia kosmetyku do ręki.

ZADANIE

Konkrety zamiast obietnic

Japan Lift to linia kosmetyków przeciwzmarszczkowych i liftingujących do cery dojrzałej. Jak zamienić ten schematyczny przekaz na konsumenckie emocje? Pokazując na opakowaniu wyróżniki produktu.

Azjatyckie DNA produktu w postaci silnych inspiracji sztuką japońską.

Założenie

Opowiedzieć kosmetyk opakowaniem

Oswojony motyw węża, który daje poczucie bezpieczeństwa i kojarzy się z aktywnością, skutecznością.

Złoto-pastelowa kolorystyka nienachalnie wskazuje na ekskluzywność, unikatowość kosmetyku.

EFEKT

Linia, która trafiła do świadomości konsumentek w całej Polsce. Opakowanie, które jest nie tylko wyróżnikiem graficznym, ale przede wszystkim – potwierdzeniem działania i skuteczności (produkt otrzymał tytuł Doskonałość roku 2019 w plebiscycie magazynu ,,Twój Styl”).