Akcje promocyjne dla Intersport

EMOCJE CIEKAWOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE

Zdjęcia z konkursu na Instagramie przygotowanego przez agencję MDI w ramach akcji Wytrop misia.

Twoi Klienci są wymagający – rabat to za mało, aby weszli do sklepu. Co sprzedaje skuteczniej niż promocje? Akcje, które zaciekawiają i angażują! Dlatego zamiast mówić ,,Kup taniej” zachęcamy: ,,Wytrop samodzielnie okazję”.

Młoda kobieta uprawiająca jogging.

 

 

ZADANIE:

Wysłać potencjalnym klientom zaproszenie do udziału w sportowej zabawie. I zrobić to skutecznie – tak, aby odpowiedzią był wzrost sprzedaży i ruchu w sklepach Intersport.

AKCJE I EFEKTY

Wytrop misia!

Po co tropić misia w sklepie? Aby skorzystać z atrakcyjnych rabatów lub… zrobić sobie selfie z maskotką warte 200 zł!

 

CHWYTLIWE HASŁO OTWORZYŁO DROGĘ DO WIELU DZIAŁAŃ:

Ikona misia.

Akcji sprzedażowej połączonej z promocją (Wytrop misia POLARA – kup polar, drugi dostaniesz za 10 zł).

Ikona Instagram.

Dodatkowej akcji aktywacyjnej w sklepie zwieńczonej konkursem na Instagramie (Wytrop misia, zrób kreatywne selfie i wygraj 200 zł na zakupy w Intersport).

Ikona klinięcie.

Reklam typu display, w radiu i na landing page.

WYTROP MISIA

 

Plakat akcji Wytrop misia przygotowany przez agencję MDI dla Intersport.

 

 

 

13% wzrostu ruchu w sklepach

370% zożonego zasięgu

179% założonej liczby kliknięć

 

Teaser akcji Wytrop misia przygotowany przez agencję MDI dla Intersport.

Zabiegany? Oby w wygodnych butach!

Biegniesz w maratonie, a może po prostu spieszysz się do pracy? Czuj się komfortowo w każdej sytuacji!

Wygoda jest ważna i… potrafi wspierać sprzedaż. Pokazują to efekty naszej kampanii ,,BUTY DLA ZABIEGANYCH”, przeprowadzonej na Facebooku i Instagramie.

Grafika akcji Buty dla zabieganych.

Zasięg: 162 071

CTR: 1,09%

 

 

 

 

Grafika produktowa przygotowana przez agencję MDI dla Intersport.

Zdjęcie mężczyzn ubranych w produkty Nike.

 

JUST DO IT
Z NIKE

 

Jako fan sportu (lub po prostu dobrego designu) nie możesz przegapić promocji na produkty marki Nike!

 

 

 

Zadbaliśmy o to, aby dotrzeć z akcją promocyjną do wszystkich zainteresowanych. Zrobiliśmy to poprzez kilka kanałów: Facebook, Instagram, mailing i reklamy display.

 

Łączny zasięg: 483 972

CTR: 3,61%

 

Przykład grafik akcji Just do it z Nike.

Grafika dotycząca promocji w sklepach Intersport.

A KIEDY AKCJE SIĘ SKOŃCZĄ - SOCIAL MEDIA!

Czasowe akcje to dla wytrwałych sportowców za mało. Dlatego prowadzimy stałą obsługę social media. Na Facebooku informujemy o okazjach, aktualnościach i budujemy społeczność, na Instagramie  – motywujemy do ćwiczeń i pokazujemy, jak o siebie zadbać.

Kampania w mediach społecznościowych dla Intersport.

 

 

Przykład postu do mediów społecznościowych dla Intersport.