Twoi Klienci są wymagający – rabat to za mało, aby weszli do sklepu. Co sprzedaje skuteczniej niż promocje? Akcje, które zaciekawiają i angażują! Dlatego zamiast mówić ,,Kup taniej” zachęcamy: ,,Wytrop samodzielnie okazję”.
ZADANIE:
Wysłać potencjalnym klientom zaproszenie do udziału w sportowej zabawie. I zrobić to skutecznie – tak, aby odpowiedzią był wzrost sprzedaży i ruchu w sklepach Intersport.
AKCJE I EFEKTY
Wytrop misia!
Po co tropić misia w sklepie? Aby skorzystać z atrakcyjnych rabatów lub… zrobić sobie selfie z maskotką warte 200 zł!
CHWYTLIWE HASŁO OTWORZYŁO DROGĘ DO WIELU DZIAŁAŃ:
Akcji sprzedażowej połączonej z promocją (Wytrop misia POLARA – kup polar, drugi dostaniesz za 10 zł).
Dodatkowej akcji aktywacyjnej w sklepie zwieńczonej konkursem na Instagramie (Wytrop misia, zrób kreatywne selfie i wygraj 200 zł na zakupy w Intersport).
Reklam typu display, w radiu i na landing page.
WYTROP MISIA
13% wzrostu ruchu w sklepach
370% założonego zasięgu
179% założonej liczby kliknięć
Zabiegany? Oby w wygodnych butach!
Biegniesz w maratonie, a może po prostu spieszysz się do pracy? Czuj się komfortowo w każdej sytuacji!
Wygoda jest ważna i… potrafi wspierać sprzedaż. Pokazują to efekty naszej kampanii ,,BUTY DLA ZABIEGANYCH”, przeprowadzonej na Facebooku i Instagramie.
Zasięg: 162 071
CTR: 1,09%
JUST DO IT
Z NIKE
Jako fan sportu (lub po prostu dobrego designu) nie możesz przegapić promocji na produkty marki Nike!
Zadbaliśmy o to, aby dotrzeć z akcją promocyjną do wszystkich zainteresowanych. Zrobiliśmy to poprzez kilka kanałów: Facebook, Instagram, mailing i reklamy display.
Łączny zasięg: 483 972
CTR: 3,61%
A KIEDY AKCJE SIĘ SKOŃCZĄ - SOCIAL MEDIA!
Czasowe akcje to dla wytrwałych sportowców za mało. Dlatego prowadzimy stałą obsługę social media. Na Facebooku informujemy o okazjach, aktualnościach i budujemy społeczność, na Instagramie – motywujemy do ćwiczeń i pokazujemy, jak o siebie zadbać.