Między nami kobietami

EMOCJE KOBIECOŚĆ BEZ TABU

Pielęgnacja intymna. Do tej pory temat traktowany przez marki po macoszemu, często w sposób ogólny lub symboliczny i z pewnością mało przydatny z punktu widzenia przeciętnej kobiety.

A to właśnie nie w tajemnej wiedzy marek, ale zwykłych kobiet, które na co dzień inspirują siebie nawzajem, istnieje niespożytkowany potencjał ekspercki.

Zadanie

Jak rozmawiać o intymnych problemach?

Przez dialog prawdziwych kobiet! To one inspirują do pielęgnacji intymnej, w atrakcyjny, bliski, ale również i merytoryczny sposób.

Idea

Opracowałyśmy kampanię digital z serią krótkich video spotów utrzymanych w formie patentów i porad kobiet dla kobiet. Poruszamy się w tematyce pielęgnacji intymnej, kobiecych spraw, szczerze i bez zbędnych upiększeń i metafor. Chcemy, by kobiety w łatwy sposób mogły zapamiętać przydatne porady i przez to kojarzyć markę AA z profesjonalnym i przystępnym wizerunkiem.

W zależności od wieku i stylu życia, każda z nas potrzebuje innych porad. Dlatego do akcji zaprosiłyśmy 3 influercerki.

Dominka Polak, prawnik, mama, aktywna na Instagramie blogerka

Karolina Winkowska, profesjonalna podróżniczka

„Maddie”, młoda vlogerka i festiwalowiczka

Kampanię video wsparła komunikacja Facebook z dodatkowymi poradami od marki AA Intymna.

EFEKT

Kampania, która pokazuje, że o tematach pielęgnacji intymnej można rozmawiać „bez spinki” i zażenowania – ciekawie, blisko i na czasie.