MDI rozpoczyna współpracę z Sudocrem

KATEGORIA: Aktualności

Głównym celem współpracy jest zredefiniowanie na nowo kompetencji marki, jej tonacji i wyróżnienie na tle szerokiej i silnej konkurencji reprezentującej kategorię baby care.

Jednym z najważniejszych wyzwań jakie stanęły przed Agencją były stworzenie komunikacji wizualnej, która w jasny i czytelny sposób rozróżni kompetencje dwóch flagowych produktów: Sudocrem care&protect, przeznaczonego do codziennej pielęgnacji, oraz Sudocrem w słoiczku, który ma działanie specjalistyczne.

Postawiliśmy na prosty, symboliczny przekaz. Bez zbędnego medycznego żargonu, wskazujemy mamom, że wystarczą tylko dwa produkty, które w pełni zatroszczą się o dobrą formę skóry maluszka. Tak powstał koncept „Na pogodę i niepogodę pod pieluszką”, który rozwiązuje jeden z kluczowych problemów komunikacyjnych, z jakim borykała się do tej pory marka, a mianowicie rozróżnienie preparatów i ich kompetencji.

MAŁGORZATA WASYL, SENIOR COPYWRITER, AGENCJA REKLAMOWA MDI

Agencja MDI na potrzeby nowej komunikacji przygotowała m.in. Key Visual, materiały drukowane i gadżety. Obecnie trwają prace nad nową stroną www, komunikacją social media i działaniami skierowanymi do specjalistów.

Marka Sudocrem należy do koncernu farmaceutycznego TEVA. Firma już od ponad wieku działa na rynku polskim oraz międzynarodowym.

Zobacz następny wpis Camerimage dla Agencji Reklamowej MDI