RAPORT: Czy to czas na zmianę strategii? 3 trendy, które pozwolą Ci odpowiedzieć na to pytanie

Kryzys zdrowotny związany z Covid-19 stworzył trudny klimat biznesowy. Zmiana zachowań konsumenckich odbyła się szybko, radykalnie i na ogromną skalę. Gwałtownie wkroczyliśmy w nową, pocovidową rzeczywistość: szacuje się, że pandemia będzie miała implikacje, które utrzymają się przez około dekadę. Od marek wymaga się nowych, jednocześnie zwinnych i odpornych na perturbacje modeli sprzedaży i dystrybucji. Biznesy oparte na sprzedaży detalicznej przechodzą transformację: już teraz w USA sklepy offline przekształcane są na showroomamy, a większość transakcji przeprowadzana jest online. Dodatkowo założenia dotyczące wizji i fundamentów marki są stale rewidowane przez Klientów, dla których priorytetem stało się bezpieczeństwo (w wymiarze i osobistym, i gospodarczym czy społecznym).

Czy to czas na zmianę strategii Twojej marki? Pomożemy Ci odpowiedzieć na to pytanie, tłumacząc zachodzące zmiany oraz przybliżając trzy główne rynkowe trendy:

1. DTC: Przejdź od sprzedaży do usługi
2. Przesuń granicę feedbacku
3. Zastosuj multimedialne podejście do sprzedaży

 

POBIERZ RAPORT