RAPORT: Mother & baby
KATEGORIA: Trendy beauty
Uśmiechnięta kobieta dumnie pcha wózek z kilkumiesięcznym bobasem. Zamiast zmęczenia czy pociążowego brzuszka widzimy starannie dobrane ubrania, nowoczesny wózek i subtelny makijaż. Scena z reklamy? Jeżeli tak, to z reklamy nieskutecznej, zniechęcającej kobiety do zakupów, a dodatkowo wpędzającej je w kompleksy. Czas na nowy model komunikacji, którego siła polega na zdejmowaniu presji z młodych mam i dodawaniu im otuchy.
Nasz raport pomoże Ci:
- znaleźć świeży pomysł na komunikację z młodymi mamami;
- mówić o swoich produktach (w tym żywności dla dzieci, środkach higienicznych) tak, aby konsumentki poczuły, że Twoja marka jest dla nich;
- oprzeć swoje działania sprzedażowe na solidnych podstawach (insighty konsumenckie, case study, analizy jakościowe) .
POBIERZ RAPORT