Pielęgnacja intymna. Do tej pory temat traktowany przez marki po macoszemu, często w sposób ogólny lub symboliczny i z pewnością mało przydatny z punktu widzenia przeciętnej kobiety.
A to właśnie nie w tajemnej wiedzy marek, ale zwykłych kobiet, które na co dzień inspirują siebie nawzajem, istnieje niespożytkowany potencjał ekspercki.
Zadanie
Jak rozmawiać o intymnych problemach?
Przez dialog prawdziwych kobiet! To one inspirują do pielęgnacji intymnej, w atrakcyjny, bliski, ale również i merytoryczny sposób.
Idea
Opracowałyśmy kampanię digital z serią krótkich video spotów utrzymanych w formie patentów i porad kobiet dla kobiet. Poruszamy się w tematyce pielęgnacji intymnej, kobiecych spraw, szczerze i bez zbędnych upiększeń i metafor. Chcemy, by kobiety w łatwy sposób mogły zapamiętać przydatne porady i przez to kojarzyć markę AA z profesjonalnym i przystępnym wizerunkiem.
W zależności od wieku i stylu życia, każda z nas potrzebuje innych porad. Dlatego do akcji zaprosiłyśmy 3 influercerki.
Kampanię video wsparła komunikacja Facebook z dodatkowymi poradami od marki AA Intymna.
EFEKT
Kampania, która pokazuje, że o tematach pielęgnacji intymnej można rozmawiać „bez spinki” i zażenowania – ciekawie, blisko i na czasie.