Caring by nature for your family
KATEGORIA: Aktualności
Zakres działań
Zakres działań agencji przy aktywacji kampanii obejmował: zaproponowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów reklamowych, prowadzenie kampanii w kanałach Social Media oraz stworzenie filmowego spotu reklamowego. W jego realizacji wzięła udział firma produkcyjna Muchas Gracias.
Przebieg kampanii
Trwająca od kwietnia do września 2017 kampania miała na celu przybliżenie konsumentom nowych linii produktów kosmetycznych. Komunikacja miała charakter edukacyjno-wizerunkowy. Odbiorców edukowano o znaczeniu odpowiedniej pielęgnacji skóry dopasowanej do indywidualnych potrzeb kobiet, mężczyzn i dzieci. Do udziału w kampanii zaangażowano influencerów z całej Europy, w Polsce były to m. in. blogerki Perfumella i Anna Racis.
O produkcie
Kosmetyki G&H to marka łagodnych dla skóry, tworzonych ekologicznymi metodami kosmetyków. Składa się z trzech linii odpowiednio dobranych produktów, z których każdy odpowiada za inny aspekt pielęgnacyjny skóry – Protect+, Refrefresh+ i Nourish+. Zmodernizowanie wyglądu opakowań oraz dodanie nowych produktów do każdej z linii, stanowiło punkt wyjścia dla nowej komunikacji tej marki.
Efekt kampanii
Ze względu na międzynarodowy zasięg kampanii dokładaliśmy wszelkich starań, by zbudować uniwersalny przekaz, który trafi odbiorców o różnorodnym podłożu kulturowym. Udało nam się to osiągnąć, dzięki stworzeniu emocjonalnego przekazu, odwołującego się do rodzicielskich uczuć. Osiągnęliśmy zamierzony efekt, co widać po pozytywnej reakcji odbiorców z 23 krajów Europy.
DANIEL BIELAŃSKI, HEAD CREATIVE, AGENCJA REKLAMOWA MDI
Agencja reklamowa MDI współpracuje także przy promocji innych produktów z szerokiego portfolio firmy Amway. Jest odpowiedzialna m. in. za komunikację w Social Media marki Artistry Europe.