Google Picks My Makeup Challenge

KATEGORIA: Trendy beauty

You Tube i Instagram stanowią kopalnię trendów, które równie szybko się pojawiają, przekształcają i ewoluują w nowe twory. Wiadomo, nie są to platformy (szczególnie YT), na których znajdziesz już tylko video typu „Jak użyć bronzera”, czy „Jak zrobić cut crease”. To miejsca o niewyczerpanym potencjale kreatywnym – nie tylko dla zwykłych odbiorców, ale przede wszystkim marek.

Niekwestionowaną guru influencerek i marką samą w sobie jest
Nikkie Tutorials, która w świecie You Tube nazywana jest
„queen of challenges”. Skąd ten tytuł?

Jednym z ostatnich „wynalazków” Nikkie było zainicjowanie akcji Google Picks My Makeup Challenge. Vlogerka na swoim kanale umieściła video prezentujące, jak za pomocą wyszukiwarki Google, własnych inicjałów
i wyrazu „look” stworzyć niepowtarzalny… look.

Zasada wyzwania jest prosta – pierwsza grafika, która pojawi się po wpisaniu frazy, czyli w przypadku Nikkie „NT look”,
posłuży jako makijażowa inspiracja.

Tak, inspiracja. Wyzwanie nie polega na namalowaniu znalezionej grafiki na twarzy – ma być ona jedynie twórczą ideą do rozwinięcia.

Nikkie w prezentacji zasad challenge’u posłużyła się „wylosowaną” przez wyszukiwarkę foto-inspiracją. Kolorowa fasada budynków, regularność oraz czystość rysów budowli posłużyły jako baza do stworzenia stylizacji. W ślad za nią ruszył tłum rządnych wyzwań fanek i fanów.

Nikkie nie jest jedyną internetową wyrocznią trendów w klimacie challenge. Każdego tygodnia powstają nowe, ciekawe rozwiązanie, zobacz inne przykłady w RAPORCIE Do It Now. Skoro własne wyzwania mogą tworzyć pojedyncze osoby, dlaczego nie mogłyby robić tego marki?

Zainspiruj się:

1. Śledź na bieżąco You Tube i Instagrama. Jeśli działasz w branży beauty, to musi stać się Twoją rutyną. Tu nie ma miejsca na opóźnienia.

 

2. Inspiruj się trendami łącząc je z innymi, panującymi w świecie beauty.

3. Idź krok dalej i zaplanuj transmisję na żywo na Facebooku z takim wyzwaniem. Czy ktoś już to zrobił?

4. Stwórz video na YT, Instagrama (max. 60 sekund) oraz Facebooka.

5. Pamiętaj o ich promocji.

6.

Zaangażuj influencera, aby zwiększyć zasięgi.

Zobacz następny trend Cloud Eye Makeup