Eksplorujesz miasto, ciągle szukasz nowych wrażeń? Kolekcjonujesz unikatowe przeżycia? Dobrze. Dla takich jak Ty powstała zintegrowana z tkanką miasta kampania dla Coca-Cola!
Strategia
Nie ma akcji bez planu! Nasz kręcił się wokół emocji związanych z marką Coca-Cola. Każda otrzymała własny event i linię komunikacji.
Kluby piłkarskie
Dwie rywalizujące drużyny – wspólna zabawa z Coca-Cola. Niestandardowe akcje wciągnęły do gry kibiców Wisły Kraków i Cracovii.
Spotkanie na Małym Rynku
Zbliżyliśmy do siebie piłkarzy z kibicami Wisły Kraków i to dosłownie! Przy okazji spotkania poza autografami kibice mogli zdobyć gadżety od marki.
Akcja – Wkręć się z Coca-Cola!
Zbierz 50 nakrętek z butelek i odbierz piłkę podpisaną przez twoich ulubionych piłkarzy. Kultowa akcja nabrała nowego rozpędu i trafiła do ponad 12 112 odbiorców.
Wielka Parada Smoków 2019
Pokazy smoków, zabawa i fajerwerki. Wydarzenie co roku przyciąga tłumy Krakowian. Czy może być jeszcze fajniejsze? Coca-Cola dorzuciła coś ekstra!
Efekt
Komunikacja przez mailing i Social Media trafiła aż do 72 475 odbiorców.
Wianki 2019
Marka ulokowana na muzycznej mapie Krakowa. Zobacz, jak wyglądał debiut sceny i specjalnej strefy Coca-Cola!
Efekt
80% – największa rozpoznawalność wśród sponsorów wydarzenia
Grasz w kolory?
Segregacja odpadów idzie jak z płatka, gdy uczysz się przez zabawę. Eventy na Stadionie Narodowym w Warszawie i parku Krakowskim w Krakowie przyciągnęły tłumy miłośników ekologicznych rozwiązań!