POLOmarket – branding marek własnych

EMOCJE INSPIRACJE

Atrakcyjna cena produktu nie sprawia, że musi wyglądać on przeciętnie.
Konsumenci coraz częściej sięgają po produkty marek własnych, doceniając nie tylko ich jakość, ale i design opakowań.

Grafika - kategorie produktów POLOmarket.

 

Zadanie

Kompleksowa obsługa sieci sklepów POLOMarket w zakresie tworzenia i wprowadzania na rynek nowych i odświeżonych marek własnych. Naming, logo, opakowania.

Marki własne POLOmarket wspierane brandingowo przez agencję MDI.

IDEA

Do tej pory design produktu świadczył o jego cenie. Jesteśmy zdania, że tanio nie oznacza byle jak. Powiązanie designu opakowań z indywidualnym charakterem marki i jej przeznaczeniem to klucz do stworzenia trwałej i charakterystycznej komunikacji wizualnej.

Zakres działań agencji MDI dla POLOmarket (branding marek własnych).

EFEKT

Kilkanaście różnych marek. Ponad 100 unikalnych opakowań. Jeżeli będziesz w POLOMarket, masz pewność, że trafisz na którąś z naszych brandingowych perełek.

Chusteczki bobo boom.

Cukierki Fruktonada

Opakowanie makaronu Marysia.

Opakowanie pieprzu czarnego Na szlaku smaku.

Opakowanie mąki Marysia.

Opakowanie margaryny Marysia.

Opakowanie kefiru z serii Mleczna Polana.

Papier śniadaniowy Marysia.

Opakowanie podpasek Viana Intima.