MDI kreuje marki dla Polomarketu

KATEGORIA: Design, Aktualności

Firmy rozpoczęły współpracę mającą na celu stworzenie wyrazistego wizerunku produktów do pieczenia w asortymencie POLOmarketu

Po miesiącach tworzenia identyfikacji graficznej dla różnych marek własnych sklepu Agencja Reklamowa MDI przejęła pieczę nad spójnością wizerunkową marki Marysia, obejmującą artykuły do pieczenia.

Zależy nam na tym, by Klienci sklepu mogli łatwo rozpoznać na półce towary marki  POLOmarket, to dobry wybór zarówno ze względu na cenę, jak i jakość tych produktów. Dlatego stworzona przez nas identyfikacja wizualna posiada charakterystyczne elementy wspólne dla całej marki Marysia. Cieszy nas efekt, który udało się osiągnąć, mimo dużej różnorodności dostępnych wyrobów.

KLAUDIA WÓJCIK, ACCOUNT EXECUTIVE, AGENCJA REKLAMOWA MDI

Agencja współpracuje z siecią sklepów od kilku lat. W tym czasie była odpowiedzialna za projekty graficzne części z wybranych marek własnych POLOmaretu i promocyjnych gazetek.

 

POLOmarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Sieć została założona w 1997 roku, zaczynając od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to ponad 280 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju.

Zobacz następny wpis Nowy meme-trend podbija Twittera