Letnie odświeżenie z Tchibo

KATEGORIA: Design, Aktualności

Sezon upałów wymaga specjalnej komunikacji. Agencja reklamowa MDI przygotowała dla Tchibo coś dokładnie na tę okazję.

Lato ma smak kawy

Tak brzmi hasło kampanii promującej produkty marki Tchibo tego roku. W ramach prowadzanej akcji przygotowano materiały POS skierowane do odbiorców punktach sprzedaży bezpośredniej. Promocja przypomina, że kawy rozpuszczalne Tchibo sprawdzają także, gdy są przyrządzane na zimno. Pasują idealnie do roli orzeźwiającego napoju.

Do zadań agencji reklamowej MDI należało przygotowanie Key Visualu, który przeformatowano na materiały reklamowe POS. Agencja MDI przygotowała m. in. projekty standów, wobblerów, shelfstopperów i innych nośników, które zachęcają kupujących do wybrania smaku kawy Tchibo.

Efekty akcji można zobaczyć tego lata w sklepach w całej Polsce.

To nie pierwsza tego rodzaju współpraca agencji reklamowej MDI z Tchibo. Firmy współpracowały już przy projektach materiałów POS dla wybranych sieci sklepowych oraz opakowań świątecznych.

Zobacz następny wpis MDI rozpoczyna współpracę z Sudocrem