Branding
Każda marka posiada w sobie potencjał do wyzwalania emocji, ale nie każda z niego korzysta.
Strategia
- strategia marki
- strategia komunikacji
- trendy i insighty
- audyt marki
Wizerunek
- wprowadzenie produktu na rynek
- branding, rebranding
- nazwa (naming), logo
- identyfikacja wizualna (CI)
- projektowanie opakowań
- tworzenie marki własnej
Komunikacja
- copywriting
- fotografia produktowa
- PR
- video marketing
- content marketing
Strategia
To co Cię wyróżnia, czyni Cię tym, kim jesteś. Nieważne, czy chcesz pokazać światu nową markę, czy już od wielu lat twój produkt istnieje na rynku. Pomożemy wydobyć Ci to „coś”, zaczynając od umiejscowienia produktu we właściwym kontekście wobec konkurencji, obowiązujących trendów i wymagań konsumentów.
Wizerunek
Projekty opakowań, naming, design i typografia. Łączymy te elementy w idealnych proporcjach – to podstawy, które wyróżnią twoją markę i pozwolą jej zaistnieć w świadomości konsumentów na wiele lat.
Komunikacja
Marka może być legendarna, odważna czy inspirująca. Zanim jednak zbudujesz jasne i trwałe skojarzenia wokół Twojego produktu, musisz stworzyć własny styl wypowiedzi. My pomożemy Ci go odkryć, utrwalić i rozwijać za pomocą rozwiązań opartych o dobry content marketing, video czy PR.
Porozmawiajmy
- Zamierzasz odświeżyć opakowania swoich produktów, a może chcesz wprowadzić na rynek coś nowego?
- Szukasz odpowiedzi na pytanie, jak dokonać spójnej identyfikacji wizualnej różnych produktów pod jedną marką?
- Zastanawiasz się, czy rebranding to dobry pomysł?
Ula Konopacka
Business Development Director
tel. 533 353 939
u.konopacka@mdigroup.pl
zadzwoń lub napisz
Kampanie 360
budujemy doświadczenia, które pomagają markom, nie tylko być, ale być jakimiś.
Digital
wykorzystujemy technologię oraz media społecznościowe, by łączyć marki z konsumentami.
Branding
nadajemy wizualną tożsamość markom na każdym etapie ich rozwoju. Projektujemy strategię, wizerunek i komunikację.