Twórz razem z nami reklamy dla najlepszych marek!
Lepiej niż ktokolwiek rozumiesz powiedzenie ,,diabeł tkwi w szczegółach”? Skuteczność działań zawsze mierzysz w liczbach? Excel jest Twoim przyjacielem, a rozdysponowanie budżetu to dla Ciebie bułka z masłem? Mamy pracę, która w pełni zaspokoi Twoją potrzebę analitycznych wyzwań!
Czym się będziesz zajmował(a)?
- tworzeniem strategii paid social dla klientów (głównie Facebook, IG i LinkedIn);
- prowadzeniem kampanii reklamowych, ich optymalizacją, bieżącym monitoringiem wyników;
- raportowaniem wyników, rekomendowaniem zmian w prowadzonych kampaniach;
- doborem najwłaściwszych form reklamowych i wskaźników do realizacji oczekiwań klienta.
Dołącz do nas, jeśli posiadasz:
- minimum 2-3 lata doświadczenia w prowadzeniu płatnych kampanii w mediach społecznościowych (z naciskiem na kampanie sprzedażowe, z wykorzystaniem grup niestandardowych i konwersji);
- umiejętność samodzielnego zarządzania kampaniami AdWords;
- bardzo dobrą znajomość panelu reklamowego Facebook oraz Google Analitycs;
- potrzebę inicjowania własnych (zawsze solidnie uzasadnionych) pomysłów;
- swobodę w kontaktach z klientami, w tym umiejętność przekonywania ich o słuszności proponowanych rozwiązań;
- dużą samodzielność w działaniu.
W zamian za Twoje umiejętności i zaangażowanie zapewnimy Ci:
- pracę w zgranym i profesjonalnym zespole, przy projektach dla rozpoznawalnych marek/klientów;
- stabilność zatrudnienia (umowa o pracę);
- rodzinną atmosferę pracy (lubimy się i wpieramy!);
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkoleń oraz rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy.