Na pogodę i niepogodę pod pieluszką

EMOCJE: TROSKLIWA PIELĘGNACJA

Dwa produkty o różnym przeznaczeniu i dwie grupy docelowe – profesjonaliści oraz rodzice. Zobacz, jak w kampanii dla Tevy pokazaliśmy, że można łatwo mówić o czasami trudnym temacie.

Zadanie

Pielęgnacja wrażliwej skóry noworodka wymaga szczególnej troski. Gdy pojawiają się odparzenia sięgamy po inne środki niż podczas codziennej kosmetyki. Naszym głównym celem było stworzenie komunikacji wizualnej, która rozróżni kompetencje dwóch flagowych produktów: Sudocrem care&protect, przeznaczonego do codziennej pielęgnacji, oraz Sudocrem w słoiczku o działaniu specjalistycznym.

Strona WWW / Digital / Web + Mobile

Idea

Postawiliśmy na prosty, symboliczny przekaz. Bez zbędnego medycznego żargonu wskazujemy mamom, że wystarczą tylko dwa produkty, które w pełni zatroszczą się o dobrą formę skóry maluszka. Tak powstał koncept „Na pogodę i niepogodę pod pieluszką”, który rozwiązuje jeden z kluczowych problemów komunikacyjnych, z jakim borykała się do tej pory marka. Odróżniliśmy od siebie dwa preparaty, jasno wskazując na ich kompetencje.

Komunikacja

Efekty

Komunikacja, która trafia zarówno do mam i ojców, jak i specjalistów. Nasza kampania pomaga w edukowaniu rodziców, o tym jak pielęgnować skórę dzieci na co dzień i wtedy, gdy pojawią się problemy.

Zobacz następny projekt PKL – 80 Lat Na Szczycie