Sezon świąteczny
w Social Media

EMOCJE: NIEZWYKŁE MOMENTY

Marka Nutrilite od Amway tworzy produkty, które idealnie wpasowują się w każdy aspekt świątecznych wydarzeń: przygotowań, inspiracji prezentowych i emocji, które towarzyszą nam w chwilach radosnych spotkań.

Zadanie

Stworzenie kreacji oddającej specjalny charakter czterech marek Amway, spajając je radosną, świąteczną i zimową atmosferą. I poprowadzenie komunikacji w ich indywidualnych kanałach social media.

.

Idea

Wykorzystajmy potencjał produktów Amway, najlepiej jak się da – łącząc je z momentami, w których rozbłysną prawdziwą magią świątecznego sezonu.

Koncepcja „Gift Giving Season” zawiera w sobie wszystko, co tak ważne podczas okresu świąt: czas spędzony z bliskimi, radość z obdarowywania się prezentami, odpoczynek, ale też energię do działania i angażowania się w nowe wyzwania.

 

Efekt

Zachęciliśmy do udostępniania inspiracji na świąteczne  paczki  Amwaya rzesze klientów Amwaya!

Poszczególne publikacji osiągały zasięg dochodzący do nawet 3 000 000 użytkowników!

Zobacz następny projekt Tchibo