Branding i komunikacja marki Coldrex Junior C

EMOCJE: ULGA W PRZEZIĘBIENIU

Przeziębienie i grypa to przypadłości, które przytrafiają się niestety także tym najmłodszym wśród nas. Na szczęście mamy sposób na choroby z Coldrex Junior C. Na straży zdrowia naszych dzieci stanął nowy bohater!

Zadanie

Przygotowanie postaci brand hero marki Coldrex Junior C i materiałów reklamowych promujących lek. Wszystko z zachowaniem spójności w komunikacji marki Coldrex.

Idea

Zaprojektowaliśmy postać nowego bohatera walczącego z przeziębieniem – waleczne opakowanie Coldrex Junior C. Skutecznie mierzy się on z (także zaprojektowanymi przez nas) stworkami reprezentującymi różne dolegliwości – gorączką, bólem głowy i katarem.

szkic

projekt

i gotowe!

ulotka z nietypowym wykrojnikiem

www mobile

www desktop

materiały

i gadżety

reklamowe

Efekt

Materiały reklamowe promujące Coldrex Junior C trafiły do szerokiego grona odbiorców – profesjonlistów, lekarzy i farmeceutów, jak i rodziców, którzy troszczą się o zdrowie swoich pociech. A nowy brand hero stał się rozpoznawalnym elementem komunikacji marki.

Zobacz następny projekt Bohaterowie Lokalnych Zmian