Social Media
Browarów Warszawskich

EMOCJE: BLISKOŚĆ DO WOLI

Projekt Echo Investment będzie łączył funkcje mieszkalne, biurowe, usługowe i restauracyjne. Twórcom zależało, aby to miejsce miało także charakter miastotwórczy. A my w tym pomagamy.

Zadanie

Budowa nowej inwestycji w miejscu kultowych, ale zapuszczonych i odciętych od miasta Browarów Warszawskich budziła wiele obaw lokalnych mieszkańców. Dlatego pokażmy, jak nowe osiedle włączy się w życie miasta.

Idea

Postawmy na szczery i otwarty dialog z mieszkańcami Warszawy. Na Fanpage’u inwestycji przywołujemy historię miejsca, pokazując, jak rozwinie się w przyszłości. Aktywnie komunikujemy się z użytkownikami – rozwiewamy ich obawy, zachęcamy do dzielenia się pomysłami na rozwój osiedla.

Efekt

Social w słowie social media wyszedł na pierwszy plan, zjednoczyliśmy zaangażowaną społeczność, co zaowocowało pozytywnym wizerunkiem inwestycji.

Angażujący kontent i personalna komunikacja zjednała nam wierne grono przyszłych i dawnych mieszkańców Browarów Warszawskich.

Zobacz następny projekt Bohaterowie Lokalnych Zmian