Między nami
kobietami

EMOCJE: KOBIECOŚĆ BEZ TABU

Pielęgnacja intymna. Do tej pory temat traktowany przez marki po macoszemu, często w sposób ogólny lub symboliczny i z pewnością mało przydatny z punktu widzenia przeciętnej kobiety.

A to właśnie nie w tajemnej wiedzy marek, ale zwykłych kobiet, które na co dzień inspirują siebie nawzajem, istnieje niespożytkowany potencjał ekspercki.

 

 

Zadanie

Rozmawiamy, edukujemy, inspirujemy…

Stworzenie komunikacji opartej o budowanie dialogu prawdziwych kobiet z innymi kobietami, inspirowanie własnym podejściem do pielęgnacji intymnej, w atrakcyjny, bliski, ale również i merytoryczny sposób.

Idea

Opracowanie kampanii digital opartej m.in. o serię krótkich video spotów utrzymanych w formie patentów i porad kobiety dla kobiety. Poruszamy się w tematyce pielęgnacji intymnej, kobiecych spraw, szczerze i bez zbędnych upiększeń i metafor. Chcemy, by kobiety w łatwy sposób mogły zapamiętać przydatne porady i przez to kojarzyć markę AA z profesjonalnym i przystępnym wizerunkiem.

W zależności od wieku i stylu życia, każda z nas potrzebuje innych porad. Dlatego do akcji zaprosiłyśmy 3 influercerki.

Dominka Polak, prawnik, mama, aktywna na Instagramie blogerka

Karolina Winkowska, profesjonalna podróżniczka

„Maddie”, młoda vlogerka i festiwalowiczka

Kampanię video wsparła komunikacja Facebook z dodatkowymi poradami od marki AA intymna.

 

EFEKT

Kampania, która pokazuje, że o tematach pielęgnacji intymnej można rozmawiać „bez spinki” i zażenowania – ciekawie, blisko i na czasie.

Zobacz następny projekt Browary Warszawskie