25 lat Carex - Urodzinowa loteria

EMOCJE: CZYSTA ZABAWA

Od ćwierć wieku marka Carex z sukcesami działa na polskim rynku.
25 lat to już nie przelewki. A raczej świetna okazja, by wspólnie z konsumentami ją uczcić za pomocą nietypowej, wciągającej do zabawy loterii.

 

Zadanie

Przygotowanie jubileuszowej promocji. Akcja powinna przyciągać głównych odbiorców marki – mamy, które dbają o higienę i czystość rąk swoich pociech. A do tego, a jakże, powinniśmy się wyróżnić wśród podobnych kampanii obecnych na rynku.

Idea

Zwykła loteria to dla nas za mało. Z okazji urodzin marki, chcieliśmy dać coś specjalnego od marki Carex – do opakowań mydeł w płynie dołączyliśmy jubileuszowe balony, a zakup specjalnie oznaczonych produktów pozwalał wziąć udział loterii. Ale to nie wszystko! Każdy balon gwarantował nagrodę w zależności od jego koloru.

Niebieski

Różowy

Zielony

Landing Page

KEY VISUAL

Materiały promocyjne loterii konkursowej.

EFEKT

 Ponad 75 450 dzieci otrzymało nasze urodzinowe balony 😊, kilkadziesiąt osób otrzymało nagrody 2 rzędu, a szczęśliwi  zwycięzcy spędzili niesamowity czas w Energylandii! Odsetek ilości zgłoszeń w stosunku do zakupionych produktów wyniósł ponad 20%, czyli czterokrotnie więcej niż przy typowej loterii.

Zobacz następny projekt Na pogodę i niepogodę pod pieluszką