Wybierz
Swoją Delikatność

EMOCJE: DELIKATNOŚĆ

Komfort, miękkość, delikatność. To cechy, które oczekujemy od produktów kosmetycznych dla naszej skóry i dla naszych bliskich. Jak możemy pokazać te właściwości, gdy wprowadzamy na rynek nowe artykuły?

Zadanie

Stworzenie komunikacji wizualnej, która wprowadzi odbiorców w świat nowych produktów kosmetycznych od Velvet.

velvet materiały reklamowe

Idea

Skóra każdej z nas ma inne potrzeby. Zależy Ci na większym nawilżeniu czy delikatności? A może zależy Ci na nich obu? Z nowymi produktami Velvet zyskujesz swobodę wyboru.

kampania ATL

reklama w prasie

reklama prasowa velvet

Efekt

Odbiorcy poznali nowe produkty od Velvet, dzięki którym mogą lepiej dbać o pielęgnację. Marka utrwaliła poczucie delikatności jako emocję, z którą jest kojarzona.

lepsza wiedza o produkcie

Zobacz następny projekt Nefrostone