Launch Resto Menu

EMOCJE: WOOOLNE GOTOWANIE

Byliśmy jednymi z pierwszych w Polsce, którzy zmierzyli się z opracowaniem strategii komunikacji wizualnej dla zupełnie nowej kategorii – produktów przygotowywanych w technologii „sous vide”.

 

 

Zadanie

Wprowadzenie na rynek nowej marki premium w kategorii mięs. Kompleksowe wsparcie brandingowe – idea, naming, opakowania oraz sesja foto.

 

 

Idea

„Sous Vide” oznacza „wolno gotowane”. Żeby konsument mógł w pełni zrozumieć i poznać walory nowej marki Resto Menu już w momencie wybierania produktu w sklepie, musieliśmy stworzyć komunikację opakowania, która nie tylko będzie przyciągać wzrok, ale i edukować.

Efekt

RESTO MENU to nowość na rynku, której nie da zakwalifikować się do żadnej z obowiązujących kategorii mięs. Sprawiliśmy, że produkt, który do tej pory obecny był tylko w dobrych restauracjach, stał się stałym elementem domowych posiłków w polskim domu.

 

Zobacz następny projekt Natura – 20 Pięknych Lat