Branding
Marek Własnych

EMOCJE: INSPIRACJA

Atrakcyjna cena produktu nie sprawia, że musi wyglądać on przeciętnie.
Konsumenci coraz częściej sięgają po produkty marek własnych, doceniając nie tylko ich jakość, ale i design opakowań.

zakres działań dla Polomarketu

 

 

Zadanie

Kompleksowa obsługa sieci sklepów POLOMarket w zakresie tworzenia i wprowadzania na rynek nowych i odświeżonych marek własnych. Naming, logo, opakowania.

marki własne Polomarketu

Idea

Do tej pory design produktu świadczył o jego cenie. Jesteśmy zdania, że tanio nie oznacza byle jak. Powiązanie designu opakowań z indywidualnym charakterem marki i jej przeznaczeniem to klucz do stworzenia trwałej i charakterystycznej komunikacji wizualnej.

naming, typografia, design opakowań

Efekt

Kilkanaście różnych marek. Ponad 100 unikalnych opakowań. Jeżeli będziesz w POLOMarket, masz pewność, że trafisz na którąś z naszych brandingowych perełek.

chusteczki bobo boom

cukierki fruktonada

opakowanie makaronu Marysia

opakowaniu pieprzu czarnego na szlaku smaku

opakowanie mąki Marysia

opakowanie margaryny Marysia

opakowanie kefiru z serii Mleczna Polana

papier śniadaniowy Marysia

opakowanie podpasek Viana Intima

Zobacz następny projekt Amway – Caring By Nature