Social Media

EMOCJE: ZAANGAŻOWANIE W PIĘKNO

Jak na jednym fanpage’u rozmawiać o pięknie i ponad 400 różnych kosmetykach z kobietami w całej Europie? Wraz z Artistry stworzyliśmy uniwersalny przekaz, który podniósł zaangażowanie i przysporzył marce nowych fanek.

Zadanie

Odświeżenie komunikacji marki Artistry Europe – zwiększenie stopnia interakcji z fankami i udziału w komunikacji na stronie Facebook marki.

Idea

Zmieńmy sposób, w jaki Artistry mówi do kobiet. Rozmawiajmy nie tylko o samych produktach, ale też o tym, co interesuje nasze fanki – nowościach, trendach i okazjach. W parze z nową treścią niech idzie angażująca forma – gify, infografiki, cinemagraphy.

Efekt

Zbudowaliśmy wizerunek marki, która angażuje i prowadzi dialog.

  • wzrost zaangażowania fanów –  21.87%
  • średnia liczba udostępnień – 643/post
  • średnia liczba reakcji na post – 1031

Zobacz następny projekt Velvet – Poczuj Delikatność