80 Lat Na Szczycie

EMOCJE: DUMA

Kasprowy Wierch nad morzem?
To możliwe dzięki przemyślanej strategii łączącej bogatą i piękną historię z kreatywnym wykorzystaniem technologii Virtual Reality.

 

Zadanie

W 2016 roku Polskie Koleje Linowe świętowały swój wielki jubileusz 80-lecia. Legendarna marka poprosiła nas o przygotowanie całorocznej, wielowymiarowej kampanii promującej wydarzenie. Oprócz elementów identyfikacji wizualnej, przygotowaliśmy szereg działań, w tym strategię eventową, opartą o rozwiązania Virtual Reality.

Idea

Kolejka na Kasprowy Wierch zapewnia niezwykłe doznania turystom już od 80 lat. Z tej okazji chcieliśmy, by wszyscy Polacy mogli poczuć to, co dostępne jest tylko dla odwiedzających górskie szlaki.

Dzięki technologii Virtual Reality zabraliśmy wszystkich żądnych wrażeń w fascynującą podróż na szczyt ośnieżonego Kasprowego. I to wszystko w samym środku lata!

Efekty

Ponad 40 000 uczestników dowiedziało się o jubileuszu dzięki wydarzeniom organizowanym w dużych polskich miastach i współpracy z m. in. Google Doodle. Eventy odbiły się echem w całym kraju, co zostało docenione przez jury konkursu Kreatury i zaowocowało przyznaniem nagrody głównej w kategorii Event 2016.

Komunikacja

spot

event

wirtualna rzeczywistość

print & gadżet

social media

wystawa

Zobacz następny projekt PoloMarket – Branding Marek Własnych