Twórz razem z nami reklamy dla najlepszych marek!

Lepiej niż ktokolwiek rozumiesz powiedzenie ,,diabeł tkwi w szczegółach”? Skuteczność działań zawsze mierzysz w liczbach? Excel jest Twoim przyjacielem, a rozdysponowanie budżetu to dla Ciebie bułka z masłem? Mamy pracę, która w pełni zaspokoi Twoją potrzebę analitycznych wyzwań!

Czym się będziesz zajmował(a)?

  • tworzeniem strategii paid social dla klientów (głównie Facebook, IG i LinkedIn);
  • prowadzeniem kampanii reklamowych, ich optymalizacją, bieżącym monitoringiem wyników;
  • raportowaniem wyników, rekomendowaniem zmian w prowadzonych kampaniach;
  • doborem najwłaściwszych form reklamowych i wskaźników do realizacji oczekiwań klienta.

Dołącz do nas, jeśli posiadasz:

  • minimum 2-3 lata doświadczenia w prowadzeniu płatnych kampanii w mediach społecznościowych (z naciskiem na kampanie sprzedażowe, z wykorzystaniem grup niestandardowych i konwersji);
  • umiejętność samodzielnego zarządzania kampaniami AdWords;
  • bardzo dobrą znajomość panelu reklamowego Facebook oraz Google Analitycs;
  • potrzebę inicjowania własnych (zawsze solidnie uzasadnionych) pomysłów;
  • swobodę w kontaktach z klientami, w tym umiejętność przekonywania ich o słuszności proponowanych rozwiązań;
  • dużą samodzielność w działaniu.

W zamian za Twoje umiejętności i zaangażowanie zapewnimy Ci:

  • pracę w zgranym i profesjonalnym zespole, przy projektach dla rozpoznawalnych marek/klientów;
  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę);
  • rodzinną atmosferę pracy (lubimy się i wpieramy!);
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkoleń oraz rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy.